Ugrás a fő tartalomhoz
InnVoice Ügyviteli Szoftverek Súgóközpontjának kezdőlapja
Kérelem beküldése
Bejelentkezés
  1. InnVoice Ügyviteli Szoftverek
  2. InnVoice felhasználói kézikönyv
  3. UNAS webáruház kapcsolat

UNAS webáruház kapcsolat

  • UNAS szinkron beállítása - API kulcs megadása
  • UNAS webáruház megrendelések automatikus beemelése, számlázása
  • Több megrendelés számlázása egyben
  • Miért nem jön át a rendelés?
  • Termékek letöltése az UNAS webáruházból
  • Hogy működik az UNAS termék letöltés?
  • UNAS termékek és készletek szinkronizációja
  • Hibalehetőségek - Miért nem töltődik fel a termék készlete?
  • UNAS megrendelések módosítása és a módosítások letöltése
  • Megrendelés státuszok - bevezetés
  • Megrendelés státuszok példa - új megrendelés lefoglalja a készletet
  • Megrendelés státuszok példa - hibásan leadott, sikertelen rendelés törli a foglalást
  • Megrendelés státuszok példa - megrendelés foglalás után módosul
  • Megrendelés státuszok példa - megrendelés csak bizonyos státuszban számlázható
  • Megrendelés státuszok - automatikus státusz állítás kiegyenlítés esetén
  • Fizetési módok - díjbekérő átutalásos fizetési mód esetén
  • Díjbekérő küldés - sikertelen bankkártyás fizetés esetén
  • Előlegszámlázás beállítása a megrendelésekhez
  • Előlegbekérés lehetséges folyamata - későbbi teljesítéssel
  • Hol a megrendelés? Miért nem töltődik le a megrendelés?
  • Hibás, vagy hiányzó céges adószám esetén számlázás blokkolása
  • Több raktár szinkronizáció beállítása
  • Megrendelés és tétel paraméterek az UNAS áruházban
  • UNAS megrendelések gyorsabb átemelése
  • UNAS ÁFA kulcsok helyes beállítása
  • Készletkezelés változatonként
  • Mit tehetek, ha a vevő nem fogad el elektronikus számlát?
InnVoice Ügyviteli Szoftverek
English (GB)