Abban az esetben, ha nem a webáruházban vonjuk össze az azonos vevőhöz tartozó megrendeléseket, lehetőségünk van az InnVoice-ban ezekhez a megrendelésekhez egy számlát készíteni.
Ehhez az alábbi lépéseket kövessük:
1. InnVoice megrendelések fülön jelenítsük meg a számlázni kívánt megrendeléseket (dátum szűrés, fejlécben névre szűrést stb)
2. Jelöljük ki egy kattintással az első megrendelést, majd a Shift billentyűt nyomva tartva kattintsunk az utolsó számlázni kívánt megrendelés sorára. A művelet hatására a kezdő, a záró, és a köztes megrendelések is fekete háttérszínű jelölést kapnak.
3. Válasszuk a konvertálás/számla lehetőséget.
4. Ha szeretnének a megjegyzések átvételét a számlára, használjuk a jelölőnégyzetet, majd válasszuk az ok gombot.
5. A megjelenő számlaszerkesztő ablak a rendben gombbal számlaként menthető.
A fenti lépésekkel a készletkezelés nem duplázódik, a megrendelések számlázottsága automatikusan teljesen számlázott állapotra vált az InnVoice-ban.
A számlázás csak a még ki nem számlázott tételekre vonatkozik.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.