Esetleges jelszóváltoztatás esetén az UNAS kapcsolat megszakadhat, ezért sem megrendelés adatok, sem termék adatok szinkronizációja nem lehetséges. Az alábbi útmutató bemutatja, milyen módon tudjuk az UNAS szinkronizáció működését újraindítani.
Az API kulcs alapú azonosításra való áttéréshez nyissuk meg jobbra fent az gomb alatt a Módosítás gombbal a webáruház beállításait.
API kulcs alapú azonosítás bekapcsolása a további raktárak szinkronizációjához
A beállítások fülön ellenőrizzük, hogy az API kulcs alapú azonosítás van bekapcsolva.
Ezt követően az UNAS áruházban a Beállítások / Külső kapcsolatok / API kapcsolat menü alatt, az API kulcs alapú azonosítás fülön kattintsunk az API kulcs létrehozása gombra:
A megjelenő ablakban adjunk meg egy megnevezést, pl: "Innvoice", majd kattintsunk a Ment gombra.
Végül másoljuk ki az API kulcsot és másoljuk be az Innvoice ablakba:
A kimásolt API kulcsot másoljuk az UNAS adatlapon az API kulcs mezőbe:
Végül kattintsunk a nagyító ikonra, ezzel ellenőrizhetjük a kulcs helyességét.
Ezt követően kattintsunk a Rendben gombra és kész vagyunk.
Az UNAS szinkronizáció ezt követően pár percen belül újraindul, az esetlegesen sorban álló megrendelések, termék adatok hamarosan szinkronizációra kerülnek. A szinkron újraindításáról a rendszerünk automatikusan e-mail üzenetet is küld.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.