A rendelés áthozatala több ok miatt is elakadhat, de legegyszerűbb, ha használjuk jobbra fent az UNAS gomb alatt a "Hol van a rendelésem" funkciót:
Ezt követően adjuk meg a rendelés számát:
Alul láthatjuk, melyik dátumon, melyik számlán találjuk a rendelést.
Itt a példában tehát rendben lejött a rendelés, a 2025/86-os számlán találod:
Milyen oka lehet, hogy nem jön le a rendelés?
1. Számlázható a rendelés?
Lehetséges, hogy az UNAS beállításaid között Csak számlázható rendeléseket veszel át, így állítottad be, tehát javasolt az UNAS-ban SZÁMLÁZHATÓ-ra állítani a rendelést.
Hogyan orvosolható a jelenség?
- állítsd SZÁMLÁZHATÓ-ra a rendelést az UNAS-ban, vagy vedd ki a az UNAS beállítások / Módosítás / Megrendelések letöltése alatt a "Csak számlázható-ként megjelölt..." beállításból az ikszet, így minden rendelést átveszünk.
Figyelem! A beállítások módosítása után az UNAS csak akkor küldi át a rendelést, ha az módosult, így javasolt, állítsd be SZÁMLÁZHATÓ-ra, vagy már abban van, akkor NEM SZÁMLÁZHATÓ-ra, majd SZÁMLÁZHATÓ-ra, vagy kattints az előző képen a Töltsük le újra gombra.
2. Megfelelő, számlázó státuszban van a rendelés?
Lehetséges, hogy a rendelés olyan státuszban van, amiben tiltva van a számlázás:
Hogyan orvosolható a jelenség?
Az UNAS beállítások / Módosítás / Megrendelés státuszok alatt ellenőrizd, nem-e kapcsoltad ki, hogy bizonyos státuszban számla készülhessen? Ha igen, kapcsold be!
Figyelem! A beállítások módosítása után az UNAS csak akkor küldi át a rendelést, ha az módosult, így javasolt, állítsd be SZÁMLÁZHATÓ-ra, vagy már abban van, akkor NEM SZÁMLÁZHATÓ-ra, majd SZÁMLÁZHATÓ-ra, vagy kattints az előző képen a Töltsük le újra gombra.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.