Ennek több oka is lehet, három lehetséges okot írtunk le az alábbiakban:
1. Azonos a cikkszám az Innvoice és az UNAS között?
Karakterre pontosan meg kell egyeznie, ezt ellenőrizzük.
2. UNAS raktárkezelés nincs bekapcsolva - leggyakoribb probléma
Ellenőrizzük az UNAS adatlapján, be van-e kapcsolva a raktárkezelés.
Ezt a termék adatlapján lentebb a Használja a raktárkezelés jelölőnégyzet bekapcsolásával tudjuk elérni az UNAS-ban. Ha nincs bekapcsolva, nem lesz feltöltve a készlet
Bekapcsolása esetén várhatóan percek múlva feltöltésre kerül a készlet.
Hogyan tudom tömegesen bekapcsolni az UNAS-ban a "Használja a raktárkezelést" beállítást?
Kövessük az alábbi lépéseket:
1. Termék adatbázis Export (Termékek / Termék adatbázis / Termék adatbázis Export fül)
Kapcsoljuk be a Cikkszám, a Státusz és a Raktárkészlet mezőket.
2. Mentsük le az exportot, majd nyissuk meg Excelben.
A Raktárkészlet oszlopban, ahol "no" értéket találunk, írjunk be egy "0" (nulla) értéket.
3. Importáljuk a javított terméktörzset (elegendő az átírt sorokat importálni).
Termékek / Termék adatbázis / Termék adatbázis import, majd menjünk végig a lépéseken.
Miután javítottuk a "Használja a raktárkezelést" beállítást, percek múlva feltöltésre kerül a készlet.
3. Ellenőrizzük be van-e kapcsolva a készlet feltöltés az Innvoiceban
Az Innvoiceban jobbra fent / Unas/ Módosítás / Készlet feltöltés letöltés alatt legyen bekapcsolva a készlet feltöltés.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.