Az UNAS webáruházban a bankkártyás jellegű fizetési módokkal a vevő azonnal kiegyenlítheti a megrendelés ellenértékét. Amennyiben azonban a bankkártyás fizetés sikertelen, akkor sem kell lemondani a vevőről.
Mikor lesz sikertelen egy bankkártyás fizetés?
1. A vevő bezárja a fizetés ablakot a webáruházban, még a fizetés előtt. Ilyen esetben az UNAS egy idő után időtúllépéssel sikertelennek minősíti a fizetést.
2. Egyéb ok miatt nem tud fizetni (lejárt bankkártya, érvénytelen hitelesítés, stb)
Mi az alapbeállítás az Innvoiceban?
Ha nem állítasz be mást, akkor sikeres - sikertelen bankkártyás fizetések megrendelései is letöltődnek az Innvoiceba.
Hogyan küldhetek sikertelen bankkártyás fizetés esetén díjbekérőt?
Figyelem! Csak azután tudsz beállítani sikertelen fizetés esetére eseményeket, miután már volt olyan rendelés, ami ilyen fizetési móddal készült.
1. Nyisd meg az áruházad adatlapját
Kattints az Innvoice-ban jobbra fent az UNAS gombra, majd keresd meg a webáruházad és kattints jobbra a Módosítás gombra.
2. Keresd meg a Fizetési módot, ami a bankkártyás fizetéshez kapcsolódik
Kattints a jobb oldali Fizetési módok fülre.
Keresd meg a bankkártyás fizetési módhoz kapcsolódó fizetési módot (például: Bankkártyás fizetés), azt a fizetési módot, amit az UNAS-ban is használsz:
Nem találsz itt bankkártyás fizetési módot?
Ezek szerint az UNAS még nem küldött át ilyen jellegű rendelést.
Adj le egy teszt rendelést, akár sikertelen fizetéssel, létre fog itt jönni a megfelelő fizetési mód és lehetőséged lesz sikeres / sikertelen eseményeket beállítani.
A következő részek csak az azonnali fizetés típusú fizetési módokban elérhetők.
A megjelenő ablakban láthatsz egy "SIKERES FIZETÉS" és egy "SIKERTELEN FIZETÉS" fület is, ahol külön be tudod állítani, milyen dokumentumot szeretnél generálni:
A "Sikertelen fizetés" fülre kattintva állíthatod be, mi történjen sikertelen fizetés esetén:
- itt kattintsd be, hogy Díjbekérőt szeretnél készíteni
- alul állíts be egy e-mail sablont, amit kiküldenél a vevőnek (ha nem találsz kedvedre valót, alul a piros nyíllal jelzett ikonra kattintva újat is felvehetsz) és kattintsd be, hogy "Küldés e-mailben". Itt célszerű olyan sablont beállítanod, amivel tájékoztatod a vevőt, miért küldesz díjbekérőt.
Rendben gombbal mentsd el az adatlapot és kész is vagy.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.