Az UNAS webáruházban a bankkártyás jellegű fizetési módokkal a vevő azonnal kiegyenlítheti a megrendelés ellenértékét. Amennyiben azonban a bankkártyás fizetés sikertelen, akkor sem kell lemondani a vevőről.
Mikor lesz sikertelen egy bankkártyás fizetés?
1. A vevő bezárja a fizetés ablakot a webáruházban, még a fizetés előtt. Ilyen esetben az UNAS egy idő után időtúllépéssel sikertelennek minősíti a fizetést.
2. Egyéb ok miatt nem tud fizetni (lejárt bankkártya, érvénytelen hitelesítés, stb)
Mi az alapbeállítás az Innvoiceban?
Ha nem állítasz be mást, akkor sikeres - sikertelen bankkártyás fizetések megrendelései is letöltődnek az Innvoiceba.
Hogyan küldhetek sikertelen bankkártyás fizetés esetén díjbekérőt?
1. Nyisd meg az áruházad adatlapját
Kattints az Innvoice-ban jobbra fent az UNAS gombra, majd keresd meg a webáruházad és kattints jobbra a Módosítás gombra.
2. Keresd meg a Fizetési módot, ami az átutaláshoz kapcsolódik
Kattints a jobb oldali Fizetési módok fülre.
Keresd meg a bankkártyás fizetési módhoz kapcsolódó fizetési módot (például: Bankkártyás fizetés), azt a fizetési módot, amit az UNAS-ban is használsz:
A következő részek csak az azonnali fizetés típusú fizetési módokban elérhetők.
A megjelenő ablakban láthatsz egy "SIKERES FIZETÉS" és egy "SIKERTELEN FIZETÉS" fület is, ahol külön be tudod állítani, milyen dokumentumot szeretnél generálni:
A "Sikertelen fizetés" fülre kattintva állíthatod be, mi történjen sikertelen fizetés esetén:
- itt kattintsd be, hogy Díjbekérőt szeretnél készíteni
- alul állíts be egy e-mail sablont, amit kiküldenél a vevőnek (ha nem találsz kedvedre valót, alul a piros nyíllal jelzett ikonra kattintva újat is felvehetsz) és kattintsd be, hogy "Küldés e-mailben". Itt célszerű olyan sablont beállítanod, amivel tájékoztatod a vevőt, miért küldesz díjbekérőt.
Rendben gombbal mentsd el az adatlapot és kész is vagy.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.