Előkészületek
Minden Shoprenter és UNAS webáruházban vannak olyan státuszok, amit akkor használhatunk, ha a megrendelést mégsem kell kiküldeni (nyilvánvalóan érvénytelen vevő, stb). Ez általában:
- UNAS: Sikertelen
- Shoprenter: Törölve, stb
Állítsuk be a Shoprenter, vagy UNAS áruházunkban, hogy ez a "törölt" státusz szüntesse meg a készlet foglalást (ennek természetesen akkor van értelme, ha előtte már beállítottunk olyan státuszt, ami foglalt):
1. Nyissuk meg Jobbra fent / Fogaskerék / Külső kapcsolatok / UNAS, vagy Shoprenter menüpontot, majd nyissuk meg a webáruházunkat (ha már megadtuk).
2. Kattintsunk a Megrendelés státuszok fülre.
Válasszuk ki, hogy mely státusz törölje a foglalást
Ha tudjuk, hogy melyik a törlés státusz (pl: UNAS: Sikertelen), akkor válasszuk ki (vagy ha még nincs a listában, akkor Új státusz gombbal vigyük fel) azt a státuszt és kapcsoljuk be, hogy Készlet foglalás törlése.
Figyelem! Az itt látható "Külső azonosító" egy példa. A konkrét külső azonosítót ehhez a státuszhoz megtaláljuk az UNAS webáruház / Beállítások / Vásárlási folyamat / Megrendelés státuszok menüpontban.
A példában a negyedik "Dokumentum (számla, stb, ha keletkezett korábban) stornózása ebben a státuszban" is be van jelölve, azaz a kapcsolódó dokumentum is stornózásra kerül.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.