Az InnVoice felhasználói fiókból kiállított számlák grafikájukban, megjelenésükben is igazodhatnak a kibocsátó vállalkozás arculatához.
A számlakép testreszabása során az alábbi lehetőségekkel találkozunk:
- számlakép kiválasztás (általános design)
- logó elhelyezés
- összehúzás mértéke (betűk közötti távolság beállítása)
- színek beállítása
A regisztrációt követően alapértelmezésként Hagyományos számlaképben készülnek a számlák, melyet többnyire azoknak a felhasználóknak ajánlunk, akik szeretik a letisztult, egyszerű megjelenítést, és akik - bár továbbra is nyomtatják a számlákat, de - törekednek a nyomtatás mértékének csökkentésére. Ez az a számlakép, melyen a legtöbb tételsor fér el egy oldalon.
Ettől eltérő igény esetén javasoljuk a számlakép testreszabását az alábbi lépésekkel:
Fogaskerék/cégadatok/számlakép testreszabás
A számlakép feliratra kattintva pár másodperc után betöltődik egy minta kép, mely alapján rögtön látható az adott számlakép grafikája.
Az InnVoice szoftverekben jelenleg 8 számlakép áll a felhasználók rendelkezésére.
Számlánk megjelenítését egyedibbé tudjuk tenni saját vállalkozásunk logójának megjelenítésével.
A logó a fogaskerék/cégadatok/számlakép testreszabás/logó betöltése lépésekkel vihető fel a kibocsátott számlákra.
A feltölthető kiterjesztések: png, JPEG és bmp
A méretezés a feltöltés követően görgetéssel állítható be, az elhelyezkedés pedig a logó a fejlécben jelöléssel állítható be.
Abban az esetben, ha egy adószámmal több különböző tevékenységet végez egy vállalkozó és ezeket a tevékenységeket egyedi logókkal is szeretné elkülöníteni egymástól, javasoljuk a logó feltöltését számlatömbökhöz kapcsolódóan. Így egy regisztráción belül több logóval is készülhetnek számlák.
Ez a fogaskerék/kiegészítő adatok/dokumentum tömbök/vevői dokumentumok/számlatömbök/adott számlatömb megnyitása/számlakép és e-mail/logó betöltése lépésekkel állítható be.
A rendelkezésre álló számlaképek közül néhány esetben színséma is választható, mely igazodhat a kibocsátó arculati színeihez.
A változtatásokat minden esetben a Rendben nyomógombbal szükséges menteni.
A fenti beállítások számlák, szállítólevelek, megrendelések, árajánlatok, pénztár bizonylatok esetében érvényesek.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.