Az InnVoice szoftverek kezdő-képernyője
Az InnVoice szoftverek kezdő képernyőjén az alábbi fő elemek találhatók meg:
1. bal oldali kezelő sáv: innen érhető el minden számázáshoz és készletkezeléshez szükséges funkció. Az elérhető nyomógombok listája a felhasználó jogosultsági szintjétől és az előfizetési csomagtól is függ.
2. Kezdőlap megjelenítés: megadható, hogy bejelentkezést követően a kezdőlapon milyen információk jelenjenek meg.
3. Gyors funkciók: számlázás során leggyakrabban használt nyomógombok a kezdőlapról is elérhetők.
4. Eladói terminál: fizikai üzletben nyugtás értékesítés kezelésére szolgáló felület, mely külön modulként érhető el.
5. Kereső mező: segítségével a szoftverben készült adatokra kereshetünk rá. (partner, bizonylat, sorszám stb)
6. Felhasználó mező: itt jelenik meg melyik vállalkozásba, milyen felhasználónévvel jelentkeztünk épp be. Egyedi grafika megadható. Több cég kezelése esetén innen indítható a cégek közötti átjelentkezés.
7. Fogaskerék: a szoftverben elérhető egyedi funkciók használatának helye, személyre szabás, speciális beállítások adhatók meg a menüponton belül.
8. Értesítések: bejövő számlák érkezése és belső kommunikáció kapcsán kapott értesítések megjelenítése
9. Segítség: közvetlenül a szoftverből szöveges üzenet küldhető ügyfélszolgálatunknak.
10. Kijelentkezés: kilépés a szoftverből.
11. Súgó: közvetlenül a kezelőfelületből elérhető felhasználói kézikönyvünk, súgónk.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.