A megfelelő beállításokkal könnyen elérhető, hogy az átvett webáruházas rendelések automatikusan elektronikus számlaként számlázódjanak. Azonban időnként előfordulhat, hogy valami megmagyarázhatatlan okból a vevő mégsem fogad el elektronikus számlát.
A vevő meggondolta magát - mégsem fogad el elektronikus számlát.
Még nem készült el a számla?
Ez a jobbik eset, hiszen ilyenkor nem kell stornóznunk, egyszerűen kövessük az alábbi lépéseket:
1. bal oldalt Partnerek menüpontban hozzuk létre, vagy módosítsuk a partner adatlapját
2. Jobbra lent módosítsuk, hogy a partner NEM fogad el Elektronikus számlát.
Nagyon fontos, hogy az adószám stimmeljen, egyezzen meg az UNAS megrendelésen feltüntetett adószámmal, csak akkor vizsgáljuk ezt a beállítást. A beállítás tetszőleges adószámra működik.
Ezt követően már bátran átküldhetjük a rendelést számlázásra.
Már elkészült a számla?
Ha már elkészült a számla, akkor a fenti beállítást követően Stornózzuk a számlát a számlalistában, majd várjunk türelmesen, a megrendelés újra át fog jönni, immár papír alapú számlaként.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.