Ha díjbekérővel dolgozunk, akkor gondoskodnunk kell róla, hogy annak kiegyenlítésekor számla is készüljön.
Erre jelenthet megoldást egy egyszerű Innvoice automatizmus:
Automatizmus központ megnyitása
1. Kattintsunk jobbra fent a Fogaskerék ikonra
2. Kattintsunk az Automatizmus központ menüpontra
3. Itt már láthatók sablonok, amiket használhatunk, nyissuk meg a Szerkesztés gombbal a "DÍJBEKÉRŐ: Díjbekérő automatikus számlázás" automatizmust:
Automatizmus szerkesztése
Alul az utolsó lépés előtt még érdemes egy értesítő e-mailt küldeni a kiállított számláról is, ehhez kattintsunk alul a nyíllal jelzett kis plusz ikonra.
Válasszuk a Küldés e-mailben elemet:
A megjelenő ablakban töltsük ki a levél tárgyát és a levél törzsét is.
Például:
Levél tárgya:
Átutalásod megérkezett, köszönjük!
Levél szövege:
Tisztelt <%Vevő neve%>!
Automatizmus aktiválása
Ha mindennel végeztünk, az automatizmus adatlapjának tetején kattintsunk az Aktív gombra és ettől a pillanattól az automatizmus aktív, az ablakot utána be is zárhatjuk.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.