Személyre szabható automatizmusainknak köszönhetően nem kell többé külön nyilvántartást vezetni a lejárt tartozásokról.
A szoftver segítségével automatikusan értesítést küldhetünk a fizetési határidő előtt, alatt, után, mindezt anélkül, hogy külön figyelmet szentelnénk neki.
Hogyan állítsuk be?
Keressük meg az előfizetői fiókban a fogaskerék/automatizmus központ szakaszt (a funkció az InnVoice Felhő Profi és az InnVoice Felhő Számla Forint és Deviza csomagokban érhető el)
Kattintsunk a Számla: Automatikus fizetési emlékeztető feliratra, majd aktiváljuk azt.
Az így beállított automatizmus révén, a szoftverben kiállított számla vevője, a fizetési határidejének napján - amennyiben még hátralékos a számla - az email sablonnak megfelelő szövegezésű emlékeztetőt kap.
Egyedi beállítás
Abban az esetben, ha szeretnénk jobban testre szabni a fizetési emlékeztető küldését, kövessük az alábbi lépéseket:
Két kattintással nyissuk meg a sort.
A megjelenő ablakban van lehetőségünk a ikonra kattintva beállítani a részleteket.
Kiválaszthatjuk, hogy mely dokumentum típus esetén, milyen dátumon küldje a szoftver az értesítést.
Ugyanitt van lehetőségünk szerkeszteni a kísérő email szövegezését is.
Feltételes elágazások, folyamat részletezés
Ha még tovább szeretnénk menni, beállíthatunk elágazásokat az automatizmusban.
Pl szeretnénk, ha nem csak a vevő, hanem a közvetlen felettesünk is kapna tájékoztatót, hogy XY vevő értesítést kapott?
Kattintsunk a jelre, és válasszuk az értesítés küldése lehetőséget.
Mint a fenti ábrán is látható az automatizmus számtalan elágazásban, számtalan variáció választható, kísérletezzünk vele bátran!
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.