A NAV online számla automatikus adatszolgáltatás 2018 július elsejétől működő funkció, melynek lényege, hogy (jelen szabályozás szerint) a magyar adóalanyok által magyar, belföldi nem magánszemély adóalanyok számára kiállított legalább 100 000 Ft áthárított ÁFA tartalmat elérő, vagy meghaladó számlákat a számlázóprogramok automatikusan jelentenek azonnal, a kiállítást követően, emberi beavatkozás nélkül, a NAV online számla felület felé.
Az érintett adatok körét az alábbi videó foglalja össze:
Regisztráció
A NAV online számla jelentés működésének feltétele, hogy a felhasználó (1) regisztrál a NAV online számla felületén, majd (2) az ott generált technikai felhasználó adatait megadja az InnVoice számlázóprogramban. A regisztráció sikerességéről az InnVoice számlázóprogram visszajelzést ad.
A regisztráció pontos menete itt olvasható, az alábbi linkre kattintva:
NAV - kötelező adatjelentés beállítása
Ezen kívül más teendő nincs.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.