Amennyiben egyéb megrendeléseidet amúgy is az UNAS áruházban kezeled, célszerű az Innvoiceban beállítani, hogy az Easysales megrendelések automatikusan továbbításra kerüljenek az UNAS áruházba.
Jobbra fent / Easysales gomb / Módosítás alatt nyissuk meg az Easysales beállításokat (vagy ha még nem állítottuk meg, kapcsolódjunk az Easysales piactérhez).
A Megrendelések letöltése fülön kattintsunk a Továbbítás UNAS webáruházba gombra.
Alul válasszuk ki az UNAS áruház alatt, hogy melyik UNAS áruházba szeretnénk a rendeléseket továbbítani.
Alatta a Státusz mezőben választhatunk, hogy milyen UNAS státuszba töltsük fel az Easysales rendelést.
Ezzel kész is vagyunk, a beérkező Easysales rendelések automatikusan feltöltésre kerülnek az UNAS áruházba.
A rendeléseket ezt követően gyakorlatilag egy UNAS rendelésként tudjuk kezelni.
Számlázás és e-mail küldés
Az UNASba feltöltött megrendelést számláját automatikusan a piacterek felületére is továbbítjuk, valamint a kiküldött e-mailek automatikusan megjelennek a vevő felületén a piacterek belső üzenő felületén:
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.