Az Innvoice Easysales kapcsolatot a következőkre tudjuk használni:
Számlázás
1. Easysales megrendelések letöltése és státuszkezelés
A megrendelések letöltése és automatikus számlázása hasonlóan történet, mint akár egy UNAS áruház esetén, automatizáltan.
A megrendelések kapcsán az Easysales felületére a számlák visszatöltésre kerülnek, illetve lehetőségünk van az Easysales vásárló számára a szokott módon e-mailt küldeni, de az e-mail az Easysales belső felületén jelenik meg.
2. Továbbítás UNAS áruház felé
A közvetlen számlázás helyett lehetőségünk van, hogy az Innvoice csak továbbítsa egy kiválasztott UNAS áruház felé az Easysales megrendelést egy kiválasztott státuszban.
Ennek a módszernek a következő előnyei vannak:
- a megrendeléseket egy helyen, az UNAS admin felületen kezelheted
- az Innvoice a számlákat az UNAS felé és az Easysales felé is feltölti
Készletkezelés cikkszámok alapján történik, az Easysales termékfeltöltés esetén ügyelnünk kell, hogy a termékek (ajánlatok) referencia száma (belső azonosító) a termék cikkszáma legyen.
Készlet feltöltés Easysales felé
A cikkszám szerinti Easysales készletfrissítés hamarosan elérhetővé válik.
Termékfeltöltés
Az Easysales termékfeltöltést később, 2024-ben tervezzük megvalósítani.
Az első pontot tehát már most is használatba veheted, ehhez egyszerűen kövesd az Easysales alkalmazásunk telepítésének lépéseit: Easysales kapcsolat beállítása
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.