Nagy mennyiségű megrendelés esetén hasznos lehet, ha a termékek összeszedésében is igénybe veszed az Innvoice segítségét.
Mindegy, hogy megrendelésként, számlaként, vagy szállítólevélként érhetők el a megrendeléseid, minden ablakban hasonló funkciókat használhatsz.
Használsz szekciókat?
Ha használsz raktár szekciókat, akkor jobbra fent a Fogaskerék / Kiegészítő adatok / Termék jellemző-címkék alatt célszerű felvinned egy szekció elnevezésű jellemzőt, ami hasznos lesz az összeszedés során.
Ezt követően a termékek adatlapján a Termék jellemzők fülön megadhatod a termék szekcióját.
Hogyan tudom például egy bizonyos időpont után érkezett megrendelések összeszedését támogatni?
Nyisd meg a megrendelések (vagy a számlák / szállítólevelek ablakot, attól függően hova érkeznek a rendeléseid).
Itt szűrhetsz státuszok szerint is, vagy akár egy bizonyos időpont után is.
Időpont szerinti szűréshez célszerű bekapcsolnod a Megrendelés időpontja mezőt (ha nem látod ezt a mezőt, akkor jobbra fent / Lista ikon / Mezők gombra kattintva kapcsolhatod be).
Itt válaszd a mező melletti kis nyilat, majd Filter Using / nagyobb, vagy egyenlő:
Itt írj be egy konkrét időpontot:
Ezt követően láthatod a szűrt listát. Kattints a Forgalom / részletes lista gombra jobbra fent:
A megjelenő listában szabadon bekapcsolhatsz bármilyen mezőt a fenti Mezők gombra kattintva, így például könnyedén összeállíthatod ezt a listát:
Ebben a listában látható:
- megrendelő neve
- termék neve
- megrendelés száma
- megrendelés időpontja
- szekció, ahol a terméket találod
- mennyiség
- sőt, még az aktuális raktárkészlet is látható, így nem kell hiába keresned, ha nincs készleten
A listát a fenti Lista mentése gombbal ki is nyomtathatod, vagy Excelbe is kimentheted.
Az összeszedés funkció további fejlesztés alatt is áll, így várható további hasznos kiegészítés.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.