A mobil alkalmazással a számítógéptől függetlenül tudunk tételeket gyűjteni.
Még nem telepítetted a mobil alkalmazást?
Ha még nem telepítetted az applikációt, akkor keresd Androidon a Google Play áruházban az Innvoice alkalmazást, vagy IOS-en az App Store-ban az Innvoice alkalmazást.
1. Adatgyűjtés vonalkódolvasással
A mobil alkalmazásba bejelentkezve, válaszd a jobb felső menüben a Termékeim menüt, majd ott alul a Vonalkódolvasó ikont:
A megjelenő ablakban látjuk az aktuálisan gyűjtött tételeket, majd alul a vonalkód gombbal kezdhetjük leolvasni a kódokat:
2. Adatgyűjtés felküldése az asztali alkalmazásba
Az asztali alkalmazásban nyissunk meg bármilyen dokumentumot (azaz számlát, bevételezést, leltárt, stb), majd válasszuk a Tétel import, Mobil adatgyűjtés menüpontot (vagy Eladói terminálban kattintsunk a Mobil adatgyűjtő gombra):
A mobil alkalmazásban kattintsunk a küldés nyílra:
Ezt a kódot adjuk meg az asztali alkalmazás előző ablakában:
A sikeres beolvasás után töröljük a tételeket a mobil eszközön jobbra fent a menü gomb / Minden tétel törlése menüponttal.
3. Minden tétel törlése
Minden tétel törléséhez az adatgyűjtő ablakban jobbra fent kattintsunk a menü gombra, majd válasszuk a Minden tétel törlése menüpontot:
Tippek a vonalkód megfelelő olvasásához:
- mindig ügyeljünk arra, hogy a kamera képe ne legyen homályos, ha szükséges, mozgassuk a kamera előtt a kódot, míg sikerül a fókusznak beállnia
- ha szükséges, kapcsoljuk be a "zseblámpát", ezzel világítást adhatunk az olvasónak (csak Android készülékeken elérhető funkció)
- ha esetleg helytelen a vonalkód leolvasása, ismételjük meg az olvasást
- elaludt a telefonod és a vonalkódolvasó kamera nem működik? kattints a frissítés ikonra és újraéled
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.