Amennyiben a bejövő számla egyben a termékekkel megérkezik és tudjuk rögzíteni, az alábbi módon tehetjük meg, hogy a beszállítótól kapott számlát rögzítjük és az érkezett mennyiségeket egyben bevételezzük.
Bejövő számla felvitele bevételezéshez
A bejövő számlánkat ebben az esetben kézzel kell felvinni, a termékeket a terméktörzsből kiválasztani.
Fontos! A NAV rendszerén át érkezett Beérkező számlák menüből beemelt bejövő számlák nem alkalmasak bevételezésre, mert nem tartalmazzák a termék cikkszámot, ami alapján a készletkezelés történik.
Kattintsunk az Innvoice-ban a Költségek / Új bejövő számla menüpontra:
A megjelenő adatlapon adjuk meg a bejövő számla adatait:
- beszállító adatait a számlázási címnél
- dátumokat és fizetési módot jobb oldalt
- bizonylat és hivatkozási szám feltüntethető
- majd az új tétel gombbal keressük ki a terméket adatbázisunkból és onnan hívjuk be a bejövő számlára
- A tételfelvitel után válasszunk a bal oldali kategórialistából, és jelöljük, melyik kategóriába szeretnénk menteni a bejövő számlát, ha jelöltük, a háttere az adott kategóriának kékre vált.
- A bal felső rendben gombbal menthető a számla:
Számla mentése során jelölhetjük, ha az adott számlát most szeretnénk kiegyenlíteni, ahol a fizetési mód és a dátum rögzíthető.
Ha a számlát mentettük, a bejövő számlák menüben egy sorban a bejövő számla kelte dátumnál látható lesz:
Jelöljük ki egy kattintással a listában bejövő számlánkat és kattintsunk a Bevételezés gombra!
A bejövő számla bevételezése során a Bevételezések menüpontban elérhető lesz, a bejövő számla alapján létrejön bevételezésünk:
A bevételezés tételeit a sor elején található kis háromszögre kattintva megnyithatjuk és a Címkenyomtatás gombbal a bevételezett mennyiségekről azonnal vonalkód címkéket is generálhatunk.
Bízunk benne, hogy a fentiek segítenek a bevételezés elkészítésében, és amennyiben kérdésed merülne fel a témában, fordulj hozzánk bizalommal elérhetőségeinken!
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.