A címketervezés során normál A4-es etikett papírra, vagy kimondottan címkenyomató használatára is lehetőségünk van.
1. módszer A4-es címke |
2. módszer Etikettnyomtatóval nyomtatott címke |
![]() |
![]() |
Papírboltokban megvásárolható, bármilyen etikett címkére nyomtatható címke. | Zebra, Godex, Intermec nyomtatókkal használható (bármi, amihez van Windows alapú driver) |
Hátránya, hogy egyszerre csak egyenként nem célszerű nyomtatni, azaz ha pl bevételezés után egyből ragasztanánk a címkét, nem célszerű használni. | Előnye, hogy bevételezéskor például az Enter lenyomásakor azonnal kijön a címke. |
Javasoljuk: APLI, Formax címkék | Használható akár műanyag alapú (pl ékszerekre), vagy színes címke is. |
Javasolt nyomtatók: Zebra, Godex |
1. lépés - címke megtervezése
A címke megtervezése egyszerű, de ha segítségre van szükség, bátran fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!
A címke megtervezéséhez kattintsunk balra a Termékeim menüpontra, majd fent, a Címkenyomtatás menüpontra:
Válasszuk a második gombot, a Címke legördülőt, majd kattintsunk az Új címke szerkesztése menüpontra:
A megjelenő címkeszerkesztő ablakban válasszuk ki a címkénk, vagy nyomtatónk típusát, vagy a lehető legjobban megközelítő választási lehetőséget (ha bizonytalan vagy, kérdezd ügyfélszolgálatunkat):
Válasszuk ki a kívánt méretet (vagy a legjobban megközelítő méretet):
Majd ezt követően keretezéssel húzzuk be az elemeket, ezzel jelezve, hogy mi szerepeljen a címkén.
A folyamatot az alábbi videón nézhetjük végig:
A címkét ezzel megterveztük.
Figyelem! Ha a címketervezés során az "Oszlopok száma", "Sorok száma" nem 1, akkor automatikusan A4-es címke kerül nyomtatásra, 1-1 érték esetén pedig a címkenyomtatóra próbálja a program kinyomtatni a címkét.
A4-es címke | Címkenyomtató használata |
A4-es címkén az "Oszlopok száma", "Sorok száma" mezőkben adjuk meg, hány oszlopban vannak az A4-es lapon címkék és hány sorban: Amennyiben A4-es etikettre nyomtatunk, semmi különös beállításra nincs szükségünk, a képernyőn megjelenő címkéket normál módon kiküldhetjük a nyomtatóra. Figyeljünk arra, hogy a böngésző ne csökkentse a lap méretét, ez általában a nyomtatási beállításokban beállítható. |
Címkenyomtatót használunk? Az "Oszlopok száma", "Sorok száma" mezőben is 1-et adjunk meg:
Figyelem! Ahhoz, hogy címkenyomtatót használhassunk, telepíteni kell az Innvoice nyomtató programot, amit ide kattintva érhetünk el. |
2. lépés - a nyomtatandó elemek összeválogatása
Ha a címkét megterveztük, nincs más hátra, mint a nyomtatás.
Erre például bal oldalt a Termékeim menü / majd fent Címkenyomtatás gombbal van lehetőségünk.
A nyomtatandó elemeket több módon is összeválogathatjuk:
- egyesével beemeljük az Új elem gombbal
- betöltjük excelből, vagy létező raktárkészletből
- átmásoljuk egy létező dokumentum tételeit (pl: bevételezés, számla, stb).
1. Nyomtatandó elemek egyesével való betöltése
Itt az új elem gombbal válogassuk össze, milyen termékeket szeretnénk nyomtatni:
2. Nyomtatandó elemek betöltése excelből, raktárkészletből, vagy mobil adatgyűjtőről
3. Nyomtatandó elemek átemelése más dokumentumról
Bármely más dokumentumon (pl: bevételezés, számla, stb) használjuk a listában a kis háromszöget, majd kattintsunk a Címkenyomtatás gombra:
Bármilyen dokumentumról (lezárt, vagy akár szerkesztés alatt álló) átmásolhatjuk a tételeket, mennyiségekkel együtt, ehhez használjuk ott a Másolás gombot, a címkenyomtatás ablakban a Beillesztés gombot.
3. lépés - nyomtatás
Az A4-es nyomtatáshoz egyszerűen kattintsunk a Nyomtatás gombra, majd a megjelenő dokumentum egyszerűen kiküldhető a nyomtatóra.
Figyeljünk, hogy a megjelenő nyomtató ne méretezze át a dokumentumot:
Nyomtatás címkenyomtatóval
A címkenyomtatóval való nyomtatáshoz először az InnVoice nyomtató program telepítése is szükséges, melyről itt olvashatsz:
Nyomtató segédprogram beállítása
Gyakori nyomtatási problémák és megoldásuk
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.