Alapvetően kétféle címke nyomtatására van lehetőség:
A4-es címke | Etikettnyomtatóval nyomtatott címke |
Papírboltokban megvásárolható, bármilyen etikett címkére nyomtatható címke. | Zebra, Godex, Intermec nyomtatókkal használható (bármi, amihez van Windows alapú driver) |
Hátránya, hogy egyszerre csak egyenként nem célszerű nyomtatni, azaz ha pl bevételezés után egyből ragasztanánk a címkét, nem célszerű használni. | Előnye, hogy bevételezéskor például az Enter lenyomásakor azonnal kijön a címke. |
Javasoljuk: APLI, Formax címkék | Használható akár műanyag alapú (pl ékszerekre), vagy színes címke is. |
Javasolt nyomtatók: Zebra, Godex | |
1. Lépések - címke megtervezése
Első lépésben tervezzük meg, mi szerepeljen a címkén. Alapvetően az alábbiakra van lehetőség:
- termék neve
- termék cikkszáma
- termék mérete (PL: L, XL, stb)
- termék ára, akciós ára
- vonalkód
Egyedi címketartalom megtervezéséhez fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, szívesen segítünk, a program felületén nincs lehetőség.
A címke megtervezéséhez kattintsunk balra a Termékeim menüpontra, majd fent, a Címkenyomtatás menüpontra:
Válasszuk a második gombot, a Címke legördülőt, majd kattintsunk az Új címke szerkesztése menüpontra:
A megjelenő címkeszerkesztő ablakban válasszuk ki a címkénk, vagy nyomtatónk típusát, vagy a lehető legjobban megközelítő választási lehetőséget (ha bizonytalan vagy, kérdezd ügyfélszolgálatunkat):
Válasszuk ki a kívánt méretet (vagy a legjobban megközelítő méretet):
Ezt követően jelöljük be, mi szerepeljen a címkén:
Ebben az ablakban adjunk egy olyan címke elnevezést, amiről később tudni fogjuk, hogy ez a kívánt címke (pl: nagyméretű címke, stb).
A címkét ezzel megterveztük.
2. Nyomtatás összeválogatása
Ha a címkét megterveztük, nincs más hátra, mint a nyomtatás.
Erre például bal oldalt a Termékeim menü / majd fent Címkenyomtatás gombbal van lehetőségünk.
A nyomtatandó elemeket több módon is összeválogathatjuk:
- egyesével beemeljük az Új elem gombbal
- betöltjük excelből, vagy létező raktárkészletből
- átmásoljuk egy létező dokumentum tételeit (pl: bevételezés, számla, stb).
1. Nyomtatandó elemek egyesével való betöltése
Itt az új elem gombbal válogassuk össze, milyen termékeket szeretnénk nyomtatni:
2. Nyomtatandó elemek betöltése excelből, raktárkészletből, vagy mobil adatgyűjtőről
3. Nyomtatandó elemek átemelése más dokumentumról
Bármely más dokumentumon (pl: bevételezés, számla, stb) használjuk a listában a kis háromszöget, majd kattintsunk a Címkenyomtatás gombra:
Bármilyen dokumentumról (lezárt, vagy akár szerkesztés alatt álló) átmásolhatjuk a tételeket, mennyiségekkel együtt, ehhez használjuk ott a Másolás gombot, a címkenyomtatás ablakban a Beillesztés gombot.
3. Nyomtatás
Az A4-es nyomtatáshoz egyszerűen kattintsunk a Nyomtatás gombra, majd a megjelenő dokumentum egyszerűen kiküldhető a nyomtatóra.
Figyeljünk, hogy a megjelenő nyomtató ne méretezze át a dokumentumot:
Nyomtatás címkenyomtatóval
A címkenyomtatóval való nyomtatáshoz először az InnVoice eszközkezelő telepítése is szükséges, melyről itt olvashatsz:
Új eszköz telepítése (címkenyomtató, stb).
Eszközkezelő gyakori kérdések, hibaelhárítás
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.