A dokumentumok nyomtatási képe felett található a Küldés e-mailben nyomógomb, aminek segítségével a dokumentum e-mailben is elküldhető.
A megjelenő ablakban, ha már vannak levél-sablonjaid, akkor tudsz választani közülük, ha még nincsenek, szerkeszthetők új sablonok, például fizetési felszólítás, számlaértesítő, stb.
Mik azok a sablonok?
A sablonok segítségével egy megírt szöveget máskor is felhasználhatsz. Keresd meg a fogaskerék/kiegészítő adatok között az email sablonokat és hozz létre egy újat. Egyszerűen írd meg a szöveget, majd a felső eszköztár Sablon mentése gombbal mentsd el a sablont, így legközelebb már egyből felhasználhatod.
E-mail mezők beszúrása a szövegbe
A fenti eszköztár Címkék gombjával tetszőleges címkéket is beszúrhatsz a szövegbe, ami a küldéskor a számla adataival lesznek behelyettesítve.
A címkék beszúrásához válaszd ki a legördülőből a kívánt címkét, majd ctrl+c-vel másold a vágólapra, majd illeszd a megfelelő helyre CTRL+V-vel.
Ki lesz a levél feladója?
Az e-mailek feladóját jobbra fent / Fogaskerék / Cégadatok / E-mail küldés fülön tudod beállítani, ha mást nem állítasz be, akkor az InnVoice Számlaküldő kerül megjelölésre feladóként.
Itt tudod beállítani azt is, hogy csak az utolsó, vagy minden, korábban az ügyfélnek kiállított számlát szeretnéd-e küldeni.
Szabályos, ha emailben küldöm ki a hagyományos számlát?
A jelenlegi jogszabályok alapján hagyományos papír alapú számlát abban az esetben küldhetsz emailben, ha az nem csatolmányként, hanem külön linken teszed, ahogy az InnVoice-ban is működik. Tehát nincs más dolgot, mint a küldés emailben feliratra kattintani, majd a megfelelő sablonnal továbbítani a számlát. A nyomtatás már nem a te gondod.
Honnan tudom, hogy a számla kiment és az ügyfél megkapta?
A számla kijelölését követően keresd a Történet nyomógombot. Itt megtalálsz minden információt, amire a számlaküldés ellenőrzéséhez szükséged lehet.
Egyszerű, idő- és pénztárca barát megoldás!
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.