A dokumentumok nyomtatási képe felett található a Küldés e-mailben nyomógomb, aminek segítségével a dokumentum e-mailben is elküldhető.
A megjelenő ablakban, ha már vannak levél-sablonjaid, akkor tudsz választani közülük, ha még nincsenek, szerkeszthetők új sablonok, például fizetési felszólítás, számlaértesítő, stb.
Mik azok a sablonok?
A sablonok segítségével egy megírt szöveget máskor is felhasználhatsz. Keresd meg a fogaskerék/kiegészítő adatok között az email sablonokat és hozz létre egy újat. Egyszerűen írd meg a szöveget, majd a felső eszköztár Sablon mentése gombbal mentsd el a sablont, így legközelebb már egyből felhasználhatod.
E-mail mezők beszúrása a szövegbe
A fenti eszköztár Címkék gombjával tetszőleges címkéket is beszúrhatsz a szövegbe, ami a küldéskor a számla adataival lesznek behelyettesítve.
A címkék beszúrásához válaszd ki a legördülőből a kívánt címkét, majd ctrl+c-vel másold a vágólapra, majd illeszd a megfelelő helyre CTRL+V-vel.
Ki lesz a levél feladója?
Az e-mailek feladóját jobbra fent / Fogaskerék / Cégadatok / E-mail küldés fülön tudod beállítani, ha mást nem állítasz be, akkor az InnVoice Számlaküldő kerül megjelölésre feladóként.
Itt tudod beállítani azt is, hogy csak az utolsó, vagy minden, korábban az ügyfélnek kiállított számlát szeretnéd-e küldeni.
Szabályos, ha emailben küldöm ki a hagyományos számlát?
A jelenlegi jogszabályok alapján hagyományos papír alapú számlát abban az esetben küldhetsz emailben, ha az nem csatolmányként, hanem külön linken teszed, ahogy az InnVoice-ban is működik. Tehát nincs más dolgot, mint a küldés emailben feliratra kattintani, majd a megfelelő sablonnal továbbítani a számlát. A nyomtatás már nem a te gondod.
Honnan tudom, hogy a számla kiment és az ügyfél megkapta?
A számla kijelölését követően keresd a Történet nyomógombot. Itt megtalálsz minden információt, amire a számlaküldés ellenőrzéséhez szükséged lehet.
Egyszerű, idő- és pénztárca barát megoldás!
Saját feladó (cegnev.hu) hitelesítése (SPF, DKIM, DMARC beállítás) - technikai beállítások
Ahhoz, hogy a levelek feladójaként a cégünk saját e-mail címe jelenjen meg, három beállítás szükséges, amit valószínűleg a tárhely szolgáltatónk tud megoldani.
Ehhez célszerű továbbítani az alábbi információkat részükre (a lenti szövegben az XZY.hu helyére értelemszerűen a saját domain nevet kell beírni (cegnev.hu, www nélkül)).
----------
Kérem, hogy a saját XYZ.hu domain nevemhez szíveskedjenek az alábbi DNS beállításokat elvégezni:
Típus: TXT
Név: @, vagy üres
Érték: "v=spf1 mx include:178.238.222.138 ~all"
Név: _dmarc
Érték:
"v=DMARC1; p=none; sp=none;"
Név: dkim._domainkey
Érték:
"v=DKIM1;k=rsa;p=MIIBIjANBgkqhkiG9w0BAQEFAAOCAQ8AMIIBCgKCAQEA2t9AvV6o6XtMbGWMNAiv+CkjGX7NpK3oHenM4866w7YEyqGeWsdGX3ULLuAWOkOqo8w50we7ieZM3/NUMZM4Rb1z7G4XoXyaVFUzd35WwpD/95s8OA/CC65P3By6qJPhYfvh8T/plxz255oeRr72DkAOP6rguNiBHxNXN0ffysMIiPdKh/dUX4vSXzz+JedKfRy7GjIywqDQacYMilm/IdKU1FFdrXzAzdxn6s0IH/GnfEC5eZzZi4HqAy27mwubEWSDkmkKmnflKDKsYX6GocX3uU8N495/Md7qYS/UKdd1w1bJmtwA9AOmeXeawv+rK0OMCBcCyuCtj7LxyyotiQIDAQAB"
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.