UNAS, Shoprenter és WooCommerce webáruházas rendelések esetén lehetőség van az Innvoice-ban is státuszt változtatni.
Figyelem! A státuszváltások során a státusz felküldésre kerül a webáruházba, csak azt követően hajtódnak végre az automata folyamatok, hogy a webáruház később a státuszváltást visszaigazolva leküldi a módosult rendelést (általában pár perc).
1. Egy rendelés státuszának manuális megváltoztatása
A bal oldali Megrendelések listájában (ha a Mezők között bekapcsolásra került a Megrendelés státusz oszlop), akkor a legördülőben megváltoztathatjuk a rendelés státuszát.
2. Több rendelés státuszának megváltoztatása
Több rendelés esetén - ha azok azonos típusú webáruházból származnak - lehetőség van többszörös kijelöléssel egyszerre is státuszt változtatni, ehhez használjuk a kijelölés után a fenti Megrendelés státusz legördülőt.
3. Megrendelés státuszának megváltoztatása az összeszedést követően
Amennyiben használjuk az előző fejezetben ismertetett összeszedés funkciót úgy lehetőségünk van az összeszedés ablakban is státuszt változtatni:
Amennyiben egy rendelést teljesen összeszedtünk, lehetőségünk van Automatikus státuszváltást is bekapcsolni:
Amennyiben bekapcsoltuk az automatikus státuszváltást, akkor onnantól minden - ebben a webáruházban lévő - megrendelés automatikusan átvált, amint a tételek mindegyike összeszedésre került.
Ezt az automatikus státuszváltást az automatikus státuszváltás során alul megjelenő sávban tudjuk kikapcsolni:
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.