Az Innvoice Allegro kapcsolatot a következőkre tudjuk használni:
Számlázás
1. Allegro megrendelések letöltése és státuszkezelés
A megrendelések letöltése és automatikus számlázása hasonlóan történet, mint akár egy UNAS áruház esetén, automatizáltan.
A megrendelések kapcsán az Allegro felületére a számlák visszatöltésre kerülnek, illetve lehetőségünk van az Allegro vásárló számára a szokott módon e-mailt küldeni, de az e-mail az Allegro belső felületén jelenik meg.
2. Továbbítás UNAS áruház felé
A közvetlen számlázás helyett lehetőségünk van, hogy az Innvoice csak továbbítsa egy kiválasztott UNAS áruház felé az Allegro megrendelést egy kiválasztott státuszban.
Ennek a módszernek a következő előnyei vannak:
- a megrendeléseket egy helyen, az UNAS admin felületen kezelheted
- az Innvoice a számlákat az UNAS felé és az Allegro felé is feltölti
- az Innvoice az e-maileket az Allegro belső üzenő felülete felé is továbbítja
Készletkezelés cikkszámok alapján történik, az Allegro termékfeltöltés esetén ügyelnünk kell, hogy a termékek (ajánlatok) referencia száma (belső azonosító) a termék cikkszáma legyen.
Készlet feltöltés Allegro felé
A cikkszám szerinti Allegro készletfrissítés hamarosan elérhetővé válik.
Termékfeltöltés
Az Allegro termékfeltöltést később, 2024-ben tervezzük megvalósítani.
Az első pontot tehát már most is használatba veheted, ehhez egyszerűen kövesd az Allegro alkalmazásunk telepítésének lépéseit: Allegro kapcsolat beállítása
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.