Egy cég hosszútávú működésének megítélésében az aktuális pénzállomány kevés információval bír. Sokkal fontosabb a pénz egészséges áramlása, azaz annak megtervezése, hogy a be és kiáramló pénzállomány egészséges egyensúlyban legyen.
Ennek megtervezése nem egy bonyolult feladat, de kétségtelenül foglalkozni kell vele:
1. Tervezzük meg várható kiadásainkat több hónapra előre.
2. Tervezzük meg bevételi terveinket.
3. Folyamatosan vezessük a tényeket (azaz állítsuk fizetettre a kimenő és bejövő számláinkat).
4. Rendszeresen ellenőrizzük, értékeljük a kapott eredményeket, csípjük nyakon a “váratlan”, nem tervezett eseményeket, a meglóduló költségeket.
Hogy tudom használatba venni az InnVoice számlázóprogramban?
A videóban részletesen elmagyarázzuk, de gyakorlatilag 5 lépésen kell átesni:
1. Tervezd meg a kiadások kategóriáit. Milyen jellegű kiadásaid vannak?
2. Tervezd meg a bevételi kategóriákat. Miből származik bevételed?
3. Tervezd meg akár hónapokra előre, milyen kiadásokra, milyen bevételekre számítasz?
4. Állítsd be az aktuális pénzállomány egyenleget.
5. Mostantól vezesd a számláid kiegyenlítettségét és vezesd tényleges költségeidet is!
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.