Az eszközöket a saját telepítőjükkel kell telepíteni, szükség esetén a nyomtató beállításokban a címkeméretet beállítani.
Több gépen is használva lesznek az eszközök?
Ha az InnVoice programot több gépről használjuk, a lenti beállításokat elegendő egy gépen elvégezni, azon, ahol az eszközök működni fognak.
Amennyiben külön gépeken külön eszközöket használunk, az InnVoice belépéshez használt webcímet változtassuk meg úgy, hogy a webcím végén szerepeljen egy egyedi azonosító (javasolt, hogy utaljon arra, ahol a számítógép elhelyezkedik), például:
Azaz az eredeti https://i1.innvoice.hu/felho/crm/start.php helyett használjunk ilyen címet:
https://i1.innvoice.hu/felho/crm/start.php?PCID=szombathelyuzlet
(a cím végén ?PCID=szombathelyuzlet szerepel, de az azonosító bármi lehet)
Eszközök telepítése
Nyomtatókat és eszközöket vezérlő program telepítése, ami szükséges ahhoz, hogy a kapcsolódó eszközök működjenek.
1. Eszközkezelő program letöltése
Töltsd le az eszközkezelő program telepítőjét és telepítsd az alábbi címről:
http://www.innvoice.hu/download/device_setup.exe
A program alapból a c:\Program Files (x86)\InnVoiceDevice\innvoicedevice.exe útvonalra települ.
2. Eszközkezelő program frissítés letöltése
Töltsd le a frissítést:
http://www.innvoice.hu/download/innvoicedevice.exe
A letöltött fájlt másold be és írd felül az 1. pontban telepített mappában.
3. Eszközkezelő program indítása
Indítsd el a programot (innvoicedevice.exe)
4. Eszközkezelő programba való bejelentkezés
Jelentkezz be az InnVoiceban is használatos felhasználónévvel.
Alul a PCID mezőt azzal az azonosítóval töltsük ki, amivel az aktuális gépet megkülönböztetjük.
Például, ha az aktuális gépen az InnVoice erről a címről fut:
https://i1.innvoice.hu/felho/crm/start.php?PCID=szombathelyuzlet
akkor a PCID mezőben adjuk meg a szombathelyuzlet azonosítót.
Ha nem indul el a program a Windows indításakor, akkor el kell indítani a C:/Program files (x86)/Innvoicedevice/innvoicedevice.exe helyről.
Eszközök beállítása
A lenti beállítások után, a Rendben gombbal mindig zárjuk be a Beállítások ablakot.
1. Címkenyomtató beállítása
A címkenyomtatóval kisméretű vonalkód, vagy árcímkéket tudunk nyomtatni.
A címkenyomtató beállításához jobbra alul a bordó ikonra, majd a Beállítások gombra kattintva a Címkenyomtató fülön válasszuk ki az alábbiakat:
- Aktív - jelöljük be
- Címkenyomtató - válasszuk ki a címkenyomtatót és a Teszt nyomtatás gombbal bizonyosodjunk meg, hogy a nyomtató működik
Ezután a Rendben gombbal zárjuk be a Beállítások ablakot.
2. Bizonylatnyomtató beállítása
A bizonylatnyomtatóval kisméretű nyugtás vásárlás, vagy számla bizonylatokat tudunk nyomtatni.
A bizonylatnyomtató beállításához jobbra alul a bordó ikonra, majd a Beállítások gombra kattintva a Bizonylatnyomtató fülön válasszuk ki az alábbiakat:
- Aktív - jelöljük be
- Bizonylatnyomtató - válasszuk ki a bizonylatnyomtató és a Teszt nyomtatás gombbal bizonyosodjunk meg, hogy a nyomtató működik
Ezután a Rendben gombbal zárjuk be a Beállítások ablakot.
3. Tömeges PDF nyomtatás beállítása
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.