Nem nyomtat blokkot a bizonylatnyomtató, vagy címkét a címkenyomtató.
1. Jobbra lent fut az eszközkezelő program?
Jobbra lent látszik a bordó ikon, ha az óra mellett megnézzük, esetleg kattintunk a felfelé mutató nyílra?
Ha nem fut a program, el kell indítani a C:/Program files (x86)/Innvoicedevice/innvoicedevice.exe helyről.
2. Nem maradt nyitva a beállítások ablak?
Lehetséges, hogy a beállítások ablak nyitva maradt (akár a háttérben is). Menjünk jobbra lent a bordó ikonra, majd ha nyitva maradt a beállítások ablak, akkor zárjuk be a Rendben gombbal.
3. Alul a számítógép azonosító mezőben megfelelő érték van beírva?
Ellenőrizzük, hogy jobbra lent a bordó ikonnal megnyitva az eszközkezelőt, a beállításaiban (amit ha bezártuk, a Beállítások gombbal érhetünk el újra) az alsó számítógép azonosítója érték egyezik-e azzal, ami a böngésző címsorában végén a PCID után van?
Azaz pl:
Ha megnézzük a böngészőt, amiben a számlázóprogram fut, fent a címsorban ilyesmit láthatunk:
https://i1.innvoice.hu/felho/crm/start.php?PCID=szombathelyuzlet
Ilyenkor a számítógép azonosító mezőben a szombathelyuzlet -nek kell lennie.
4. Eszközök be vannak állítva?
Kattintgassuk végig a füleket, minden rendesen be van-e állítva:
Címkenyomtató: Ez akkor érdekes, ha nem A4, hanem kisméretű címkenyomtatóval dolgozik az ügyfél. Aktív jelölőnégyzet legyen bekapcsolva, címkenyomtató kiválasztva.
Bizonylatnyomtató: Ez akkor érdekes, ha kisméretű blokkot nyomtat az ügyfél. Aktív jelölőnégyzet legyen bekapcsolva, bizonylatnyomtató kiválasztva.
Ha továbbra sem működik, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Nem működik a tömeges PDF nyomtatás
1. Jobbra lent fut az eszközkezelő program?
Jobbra lent látszik a bordó ikon, ha az óra mellett megnézzük, esetleg kattintunk a felfelé mutató nyílra?
Ha nem fut a program, el kell indítani a C:/Program files (x86)/Innvoicedevice/innvoicedevice.exe helyről.
2. Nem maradt nyitva a beállítások ablak?
Lehetséges, hogy a beállítások ablak nyitva maradt (akár a háttérben is). Menjünk jobbra lent a bordó ikonra, majd ha nyitva maradt a beállítások ablak, akkor zárjuk be a Rendben gombbal.
3. Alul a számítógép azonosító mezőben megfelelő érték van beírva?
Ellenőrizzük, hogy jobbra lent a bordó ikonnal megnyitva az eszközkezelőt, a beállításaiban (amit ha bezártuk, a Beállítások gombbal érhetünk el újra) az alsó számítógép azonosítója érték egyezik-e azzal, ami a böngésző címsorában végén a PCID után van?
Azaz pl:
Ha megnézzük a böngészőt, amiben a számlázóprogram fut, fent a címsorban ilyesmit láthatunk:
https://i1.innvoice.hu/felho/crm/start.php?PCID=szombathelyuzlet
Ilyenkor a számítógép azonosító mezőben a szombathelyuzlet -nek kell lennie.
4. A PDF fülön minden be van állítva?
A program beállításai ablakában ellenőrizzük az alábbiakat:
- Aktív mező be van kapcsolva
- Nyomtató ki van választva
- Alul az Acrord32 útvonala mező ki van töltve az acrord32.exe útvonalával:
/Program Files (x86)/Adobe/Acrobat Reader/Reader/AcroRd32.exe
(az acrobat reader útvonala ettől kismértékben eltérhet, függően a verziótól és a telepítés útvonalától)
(egy ismert hiba miatt az útvonal elejéről hagyjuk el a C: (meghajtó betűjele) előtagot)
Ezután a Rendben gombbal zárjuk be a Beállítások ablakot.
5. Töltsük le a program frissítését és indítsuk el azt újra
Frissítés letöltését innen végezzük el:
https://www.innvoice.hu/download/innvoice_device.exe
Másoljuk a letöltött fájlt ide (vagy a telepítési mappába):
c:\Program Files (x86)\InnVoiceDevice
Írjuk felül a már ott lévő fájlt.
Indítsuk el újra az innvoice_device.exe fájlt.
Ha továbbra sem működik, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.